3 månader..

.. Idag firar jag och Victor 3 månader tillsammans :) och fler månader ska det bli, förhoppningsvis många år också. Han är den bästa killen jag någonsin träffat. Jag är en skorpion vilket betyder att jag kan vara väldigt svartsjuk, och det har säkert förstört något av mina tidigare förhållanden. Men jag kan verkligen lita på Victor, och han ger mig all den uppmärksamhet som jag är värd, vilket gör att jag inte är det minsta svartsjuk. Det är så extremt skönt. Hade det funnits svartsjuka i vårt förhållande hade det nog aldrig fungerat eftersom vi bor i olika städer. Dock tycker jag att svartsjuka kan vara bra till viss mängd..

Iallafall.. Det här skulle inte bli ett inlägg om svartsjuka utan om mig och Victor :p I slutet på månaden flyttar han hit och då slipper vi ligga i varsin säng, 30 mil ifrån varandra, varje kväll och säga godnatt genom en telefon. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0