Äntligen färdig!

Måste säga att jag har varit jätteduktig de senaste dagarna :) Mamma och jag har tvättat sex stora säckar med kläder och när jag inte tvättat har jag pluggat eller städat i lägenheten. Nu är jag klar med allt och det känns så otroligt skönt! För mig som inte har gjort ett enda skolarbete på säkert 5 år var detta ett stort, och jobbigt steg. Men nu vet jag att jag klarar även det, och framtiden ser lite ljusare ut :) Nästa vecka blir lite lugnare på pluggfronten så det ska bli skönt, då får jag mer tid över för Victor och flytten. Jag har inte riktigt förstått att jag kommer bli sambo snart, det är faktiskt ett väldigt stort steg det också. Men det är något som jag ser fram emot väldigt mycket :)

Något annat som jag ser fram emot är att ta en martini tillsammans med mamma imorgon, mamma ska gå ut för första gången på över tio år, och jag ska fira att jag har gjort mitt första skolarbete på över fem år. Det blir nog kul :) Men nu är det sovdags känner jag. Jag har hållt på med insändningsuppgiften sen jag kom hem vid sju, inte en enda paus, så hjärnan är rätt seg nu känner jag. Hela jag är seg. Fyra minuter i tolv skickade jag in uppgiften, deadline var klockan tolv, så det var verkligen på gränsen. Samtidigt som jag tröck på "skicka" så kände jag att hela kroppen slappnade av och tröttheten smög sig på. Så nu förtjänar jag lite sömn :) Man kan ju alltid hoppas att drömmen som jag drömde imorse fortsätter där den slutade..


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gjorde du igår kväll då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-20 @ 12:01:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0