Bullar & saft.

Det plingade på dörren för en stund sedan.. Jag väntade inte besök och därför smög jag ut i hallen och tog små små steg fram till dörren. Ifall det är någon människa som jag inte vill prata med så vill jag inte att han/hon ska höra mig gå inne i lägenheten :p Men det var bara morfar.. haha. Han kom som ett brev på posten med bullar och mat till mig :) Saft hade jag gjort någon timme tidigare och mat orkar jag inte tänka på en mysdag som denna, så hur passande var det inte!
Vad skulle jag göra utan min älskade familj och släkt...


Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: ja, kommentaren är inte direkt dum, men jag kände att jag ville försvara mig, det kanske blev lite för hårt, men ah, hm, skämmer ut mig gör jag väl inte direkt, jag tycker iaf att jag bara ger svar på tal, som sagt, när någon säger åt migatt jag gör fel, när det handlar om något som varken är rätt eller fel, så blir jag som sagt lite ilsken och irriterad. men men, kul att du håller med båda, och inte gick emot någon av oss.



allt bra med dig annars, såg under din profil att du är från Motala? :)

2011-03-03 @ 17:12:01
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0