En bra dag.

Jag har haft en jättebra dag med familjen :) Vi grillade korv i pariserviken, jag täljde pinnar som vi satte korven på, och efter att vi ätit tog vi en lång promenad på isen. Solen värmde och det var jättefint där ute på sjön. Vi var iväg i över tre timmar :) Kom hem runt fem och då slängde jag mig i badet direkt.. tog med mig datorn till badrummet så att jag kunde lyssna på musik, sen tände jag ljus och satte igång bubbelbadet.

En timme senare blev det mat och sen Solsidan :) Dock såg jag inte så mycket av Solsidan för att jag hade så ont i magen så att jag trodde att jag skulle dö, men det gick över lagom till Wallander. Efter filmen gick mamma o Kjell o la sig, Martin o Felicia åkte hem till Felicia och jag spelade Cityville, hehe. Vid 1 kollade jag på Big brother reprisen.. det var första gången jag såg programmet eftersom jag inte har den kanalen hemma. Ganska kul faktiskt, men herregud vilket folk det finns :P
Nu är klockan snart 4 och Kjell går upp snart, så det är nog dags för mig att sova nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0