Förlåt..

.. Ni måste vara väldigt trötta på mig som byter blogg hela tiden. Fram och tillbaka. Men jag insåg att en av anledningarna till att jag inte har bloggat något under den senaste månaden är för att jag inte känner mig hemma på blogspot.com. Tidigare, när jag bytt bloggnamn, har jag inte känt mig hemma då heller. Så nu är jag här för att stanna. Det här är jag, och det har det varit sedan 2006.

Ny design också. Jag önskar att jag hade sparat alla designer som jag haft under åren, hade varit kul att se utvecklingen. Nu var det ett tag sedan som jag gjorde en design så jag har glömt bort lite av finesserna som tex. att ha flikar under headern där ni kan hitta alla bloggkategorier och läsa om mig. Men men, jag får försöka lära mig allt sånt igen efter hand.. tills dess får den här designen duga.


Jag, 2006 när bloggen startades.


Jag, 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0