Hur fin är inte denna..

För ett tag sedan gjorde jag en budget för hela 2011. Hur mycket skulle jag lägga på kläder, skor, skönhet, lägenheten, resor osv.. Jag skulle även spara till körkortet och betala av lånet hos CSN. 20.000 skulle gå till kläder och skor, men ju mer jag kollar runt på olika sidor och går runt i butikerna i stan så inser jag att det aldrig kommer räcka. Jag gjorde en shoppinglista med allt som jag verkligen vill ha, och när jag går runt där i stan och är nära på att lägga flera hundralappar på impulsköp så tänker jag på den här listan, och då hänger jag tillbaka kläderna. Håller jag mig till listan så räcker 20.000, men eftersom jag har råkat köpa en hel del kläder och andra grejer den senaste månaden.. som inte står med på listan, så är jag inte lika säker längre. Kolla bara klänningen ovan.. den skrev jag inte med på listan, men hur fin är den inte? Det får nog bli en beställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0