Lördag 5/3 -11

Har precis slängt mig i soffan hos mamma :) Vi har varit iväg i flera timmar o uträttat saker, shoppat och kollat runt. Först åkte vi till Vila och kollade in rean, sedan biblioteket för att kolla om dom hade de 5 böckerna som jag behöver nu när jag ska börja plugga om en vecka.. Dom fanns inte, men dom skulle beställa hem dom till mig, så nu slipper jag lägga över 2000 spänn på det :) Åkte vidare mot Ulfåsa, stannade till på en mack o köpte nya VeckoRevyn.. måste säga att det tar emot att köpa en tidning som pryds av Blondinbella, men det fick gå för den här gången :p På Ulfåsa skulle jag inte ha något, men det gick ju som det brukar när jag säger så.. Köpte 6 nya dukar till bordet, 3 mindre ljuslyktor, 1 stor ljuslykta och 2 julgranskulor, haha.. dom var rosa och kostade 5:- styck, så det kunde jag inte motstå.

Högst upp på inköpslistan just nu står en kamera! Hatar när jag inte kan ta kort på saker o ting.. Jag vill kunna visa riktiga bilder för er och inte en massa bilder från google hela tiden. Visst, jag har kamera i mobilen, men det blir inga bra bilder + att jag har över 2000 bilder, så datorn blir extremt seg när jag försöker lägga över bilder. Dessutom vill jag kunna ta riktiga kort i sommar när jag åker runt i Sverige o Norge, inga mobilbilder som förra året.

Ikväll blir det hemlagad potatisgratäng och något gott kött, kolla på Melodifestivalen o bara mysa :) Min bror och hans flickvän kommer hit också, så det ska bli trevligt. Bara Victor som saknas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0