Måndag 10/1 2011

Har inte gjort något vettigt idag, men det är okej.. Idag tillåter jag mig själv att bara chilla. Lugnet före stormen, de kommande dagarna kommer det bli fullt upp. Dock har jag ju inte chillat heeela dagen, jag var ju faktiskt uppe tidigt imorse och tränade, och sen har jag haft ett viktigt telefonsamtal, planerat de kommande dagarna och nu har jag precis börjat med kvällsmaten. Ikväll blir det kycklingfilé och den ska vara inne i ugnen i över en timme, så det är lika bra att börja tidigt :) Men jag måste säga att det är tusen gånger roligare att laga mat när man är två.. Lägenheten känns väldigt tom just nu. När jag kom hem igår efter att vi släppt av Victor på tågstationen så kändes det som om jag kom hem till våran lägenhet, inte min. Så nu känns det hela tiden som det saknas något här. Victor skickade ett sms igår där det stod att Ludvika inte kändes som hans hem längre, utan att han precis åkt ifrån sitt hem.. Så då känner vi ju likadant han o jag iaf :) Men det är inte så långt kvar nu, ungefär två månader, sen flyttar han hit! Jag ska faktiskt börja röja lite bland mina grejer redan nu.. mitt förråd är proppat med grejer så där måste jag göra lite plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0