Måndag.

Vaknade redan vid 8 imorse och kände mig utvilad. Satte på tv:n och låg o chillade en stund tills Martin vaknade :) Vid 10-tiden hoppade jag i badet. Finns det något bättre sätt att börja morgonen än med en hårinpackning, ansiktsmask, skrubb av fötter och massor bubbel? Nja, det är svårt att slå. Efter badet satte jag mig brevid Martin i hans rum, vid hans andra dator. Min dator har blivit så extremt seg på sista tiden så nu när jag har varit hos mamma så har jag lånat hennes eller Martins dator. När mamma kom hem åt vi lite, sen kollade jag på tv och läste mammas nya Amelia. Jag har haft fullt upp idag märker ni kanske ;)

Packade väskan och åkte hem till mig vid 7. Åt lite och kollade på Halv åtta hos mig och Familjen Annorlunda, sen pratade jag i telefon med Victor och pluggade tills nu :) Idag var första dagen "i skolan" och då skulle man skriva ett mail till läraren och berätta lite om sig själv, och läsa kap 2-4 i boken. Så det har jag gjort.

Ska gå o lägga mig nu tror jag, klockan är redan ett och jag vill inte riskera att mitt dygn vänds upp o ner igen. Imorgon ska jag till stan o fixa med papper, plugga lite, och sen hoppas jag att jag kan få träffa Denice i en stund också medans hon är i stan :) Sov gott!

Kandee Johnson: "remember: no matter what the storm or bad weather may be in your life...you can be the sunshine where ever you are!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0