Söndag.

Igår var det en jättebra lördag.. först middag hos mormor o morfar, och sen utgång med mamma, helen, pernilla och helens kompis :) Innan vi gick ut sminkade jag allihopa o så åt vi kycklingspett, sallad o lite annat gott :) Det var kul att gå ut med mamma, dock var det nästan bara äldre ute och dom spelade bara gammal musik så jag passade inte riktigt in. Men det var kul att gå ut och va bland dom yngre för en gångs skull, ingen åldersnoja här inte :p Går man till Citybowl är det ju mest en massa småttingar där nu för tiden.

Var hemma runt halv 3 och somnade nästan direkt. Idag har jag inte gjort något speciellt.. vaknade i soffan hemma hos mamma, åt frukost, hämtade min väska hos Helen o sen åkte jag hem till mig. Känner mig lite sjuk idag så jag ska gå o lägga mig i sängen nu och börja med nästa veckas skolarbete. Får se om det blir någon mer bloggning idag :)


Det mesta av sminket jag använder när jag sminkar mig själv eller andra kommer från Trucco.
Mina sminkborstar kommer från samma märke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0