Tisdag.

Idag har jag varit dålig på att blogga.. Har inte suttit så mycket vid datorn alls faktiskt, och när jag suttit här så har jag mest kört Cityville :P Jag har hållt på att städa lite, o sen ringde farmor vid  tre o frågade om jag ville med o handla, så vi åkte till Vadstena och fikade o kollade runt lite :) Vi köpte rakvatten till farfar och jag fick ett jättefint nagellack i en lila/rosa-färg. Vi hittade även parfymen nedan i en liten parfymbutik, har aldrig hört talas om eller sett det märket förut, men den luktade verkligen skitgott. Det var halva priset på den just nu, så jag funderar på att åka tillbaka dit och köpa den någon dag. Får hoppas att den finns kvar bara :) På vägen hem stannade vi till vid Östenssons och köpte nybakat bröd, sen åkte vi hem till farmor och fikade o kollade på Halv åtta hos mig :) När det var slut skjutsade farmor hem mig, då kollade jag på tv och pratade med Victor en stund. Resten av kvällen har jag suttit framför Cityville. Usch, ibland önskar jag att Cityville bara kunde läggas ner eller något, såna där spel är så jäkla beroendeframkallande!

Ska fortsätta med städningen nu en stund innan det är dags att sova :)


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

GOOOODKVÄLL! Brukar du kolla på bigbrother?:)

2011-03-22 @ 23:48:54
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0