All by myself

Sådär, nu har jag varit duktig :) Har diskat och städat köket, satt upp en lampa i hallen, bäddat sängen, städat tv-rummet, gjort kvällsmat och tänt massor ljus. När jag är på myshumör, vilket är ganska ofta, så tänder jag upp till 20 ljus i hela lägenheten. Jag blir alltid på bra humör när jag har massor ljus omkring mig, speciellt om dom luktar gott också :)

Till kvällsmat blev det knäckemackor med leverpastej o gurka, en burk makrill, ett glas saft och nötter. Imorgon måste jag försöka laga någon mat, har inte ätit någon riktig mat på hela veckan.. bara knäckemackor med diverse tillbehör, men det är ju inget roligt att laga mat till bara sig själv :P Längtar tills Victor flyttar hit så att jag kan skämma bort honom med mina specialitéer, hehe :)

Ska sätta på Sex and the city 2 nu som min bror gjorde till mig :)


Mitt tv-rums fönster :) Har pimpat lampan med mini-diskokulor i olika färger, haha.


Nya ljuslyktor från Dollarstore :)


Gårdagens kvällsmat :)
På bordet ser ni mina nya dukar och ljuslyktor som jag köpte i lördags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0