Sjuk.

Ärligt talat så känner jag mig som ett vrak idag. Det var tänkt att jag skulle gå upp tidigt, städa iordning lite, plugga massor, tagit en promenad med mamma i det fina vädret bort till mormor och fikat tillsammans med henne, Tindra och deras nybakade lussebullar. Men nu får jag se. Jag har en tand som håller på att växa ut på höger sida, och smärtan från det gör mig halvt förlamad på hela den sidan av ansiktet. Det gör ont att prata, skratta, äta, sova.. ja, allt.

Och så har jag skadat hälen med på något sätt, så det gör ont när jag går på den. Haha, ja det låter nästan som att det är bäst att jag lägger mig under täcket resten av dagen :D Skulle jag möta någon såhär skulle nog denna tro att jag har åkt på stryk, eftersom jag både haltar och pratar lite konstigt, haha.

Plugga ska jag väl kunna göra iaf, så jag ska ta med mig böckerna till soffan nu tänkte jag.


Ibland blir jag kallad hypokondriker, men idag ÄR det faktiskt synd om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0