Grattis mormor!

Konstigt hur humöret kan vända så fort. Det känns som jag får fiender vart jag än vänder mig, och det gör mig ledsen, för jag är egentligen en jättebra och snäll person. Jag såg en sak på facebook nyss som gjorde mig på dåligt humör, och jag tror att jag mer och mer börjar inse att jag inte vill tillbaka till det där stället. Ska försöka tänka på allt jag läste i Mia Törnbloms bok "Självkänsla nu!" om att man inte ska bry sig om vad andra människor tycker och tänker om en, och försöka bli på bra humör igen. Ikväll ska jag vara glad och skratta mycket :) Vi ska fira mormor så jag ser fram emot en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Jag har på mig massor smycken kvällen till ära.. Långa silverörhängen, två silverhalsband och sex ringar, i silver såklart :P Blir hämtad av min moster om tjugo min, så nu måste jag skynda mig med det sista. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0