Lista

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Antingen bor jag hemma hos någon av mina föräldrar efter en sommar någon annanstans. Pluggar och umgås med vänner. Eller så befinner jag mig i stockholm (eller någon annanstans i Sverige/Norge) och pluggar/jobbar. Eller så bor jag i Norge och jobbar. Har många planer, så nu får vi se hur det här slutar :P

Vad ångrar du, om något, i livet?
Tyvärr är jag en sån person som ältar misstag och tänker "tänk om.." hela tiden. Jag trivs inte alls i mitt liv för stunden och därför funderar jag mycket på hur det hade sett ut om jag hade gjort saker och ting annorlunda. Jag ångrar nog mest att jag hoppade av skolan och tillät mig själv att falla för depressionen.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Hemma tänker jag bo i myskläder och ute tänker jag ha mina boots med varma strumpor och min fina, röda jacka till.

Vilka 3 saker är du beroende av? 
1. Socker.. tyvärr. Måste ha något sött varje dag annars känns det som om något saknas. Skitjobbigt. Men ska försöka vänja mig av från socker nu. 2. TV:n. Com hem hade problem för några dagar sedan och tv:n fungerade inte på hela eftermiddagen/kvällen/natten. DÅ insåg jag hur jäkla beroende jag är av tv:n alltså! Jag har aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv.

Har du någon dold talang?
Är proffs på att läsa av personer. Jag är bra på inredning och kläder. Jag kan se en sak i en affär och se framför mig vart den ska vara eller hur det kommer att se ut.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?

Förra fredagen var jag hemma själv på eftermiddagen/kvällen, sen kom Victor hem från jobbet vid 8 nångång. Då kollade vi på tv bara, inget speciellt. På lördagen och söndagen minns jag inte vad vi gjorde men inget speciellt var det iaf. Nu i helgen har jag firat mormor fredag och lördag, varit på M-Blommor med mamma o Kjell och köpt massor blommor och krukor, sen har vi fixat i min lägenhet. Gjort det jättefint i fönstret :) Victors reaktion när han såg det var "Ska vi ha det sådär?!" Kul. Idag, söndag ska jag städa. Victor är iväg och hämtar Hampus, hans son, och när dom kommer hem blir det väl att passa upp på honom och sen sova.

Vad har du på dig just nu?
Morgonrock.

Bästa skönhetsknep?
Jag har slarvat med att tvätta av mig sminket de senaste åren. Jag har sovit med smink och bara tvättat ansiktet när jag har duschat, och jag har aldrig smörjt in varken ansiktet eller kroppen. Den senaste månaden har jag utmanat mig själv och tvingat mig själv att tvätta ansiktet morgon och kväll, smörja med dag- och nattkräm och alltid smörja kroppen med body lotion efter att jag duschat. Och vilken skillnad! Kunde aldrig tro att min hy kunde bli såhär fin :) Jag tänker aldrig sluta att tvätta ansiktet igen.

Vilka är dina dagens planer?
Städa, dator, tv. Inget roligt alls.

Vad äter du helst inte?
Lakrits, kotletter, torrt ris, röror - typ mimosa eller räksallad.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Blondinbella
2. Kenza
3. Det är bara de två bloggarna ovan som jag läser VARJE dag, sen har jag massor olika som jag läser då och då, typ Linda Hallberg, Tilda Fingal, Ulrikke Lund osv.

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja, två stycken.

Bästa staden/landet du besökt 
Har inte besökt så många länder än tyvärr, men jag gillar Norge väldigt mycket.
Favoritstäderna i Sverige är Stockholm, Karlskrona, Trollhättan, Kalmar och Glommen utanför Falkenberg.

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Har nog aldrig fått höra att jag liknar någon annan än min mamma :P

Tror du på gud?
Nae

Vad är din största rädsla?
Döden, mörker. Att inte kunna uppfylla mina drömmar/framtidsplaner, bli gammal och få världens ångest över allt jag inte har gjort.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig bott någon annanstans än i Motala. Än.

Vilka är dina favorit namn?
Jag vet faktiskt inte.

Hur/Var vill du bo i framtiden? 
Jag vill bo i en mängd olika länder och städer i framtiden. Uppleva massor. Men när jag blir äldre och ska skaffa barn vill jag nog bo i Motala eller runt omkring här så att mina barn har nära till sin släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0