Finally.



Tycker det är komiskt hur mycket folk snackar om en egentligen. En person man inte har pratat med på hur länge som helst hör av sig och frågar om man ska göra det o det, man svarar nej, sen hör en annan person av sig o frågar varför man inte ska göra det o det. Dom får gärna prata om mig, det är inte det, jag tycker bara att det är lite roligt att vad jag gör och inte gör är så intressant. Iofs borde jag väl vara van vid det efter 3 år på tivoli.
Idag är en riktig "bry mig om mig själv-dag".. Färgning av hår är klart, det blev bra, men lite ovant med så mörk botten, men jag gillar det och kommer nog vänja mig ganska snabbt. Jag har även lagt ansiktsmask och blekt tänderna. Nu ska jag smörja in hela kroppen med body butter duo från The body shop :) Efter det blir det noppa bryn och måla naglar, sen ska jag locka håret och sätta upp det, sminka mig och klä på mig. Sist ska jag fixa allt i lägenheten, typ bädda sängen och vattna blommorna, rensa post osv.
En vän har frågat mig om jag vill göra en sak med honom, så nu är vi i planerings-diskuterings- och övervägningsfasen. Blir det verklighet så kommer jag vara den lyckligaste tjejen i världen. Hoppas hoppas :) Kan dock inte nämna något om det än då det som sagt finns väldigt mycket folk som gillar att snacka, men blir det verklighet så kan ni räkna med att ni kommer få veta allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0