35 minuter kvar...

Jag är helt jäkla slut i huvudet. Enligt GPSen är jag hemma om lite mer än en halvtimme. Vi har kört sen kl. 20.30 ungefär och varit vakna i 21 timmar. Som tur är så är jag visst ledig imorgon (hade räknat med att ha skola mellan 8 och 18) så det blir en lååång sovmorgon för min del. Hade det inte varit för min huvudvärk, den iskalla bilen och min extrema trötthet så hade jag verkligen njutit av den här resan. Det är så himla fint den här tiden på dagen :)

Jag har haft ett par bra dagar i Norge. Det känns som jag har varit borta i typ en månad, men det är för att det händer så mycket hela tiden. Man är med om saker som man aldrig skulle varit med om på hemmaplan. Bra och dåliga saker som man kommer skratta åt i framtiden :) Som t.ex. resan till Gjövik när vi satt fast mitt ute i ingenstans i 4h, eller promenaden upp för Olympiabacken i Lillehammer som jag trodde skulle ta livet av mig, men som slutade med en väldigt fin utsikt och ett par cider på toppen :) Jag gillar kontrasterna i mitt liv. Ena dagen ligger man i sitt rum i en nybäddad säng med historia-boken i högsta hugg, och andra dagen glider man runt i Norge i en lastbil, hehe.

Nu åkte vi precis förbi en skylt där det stod "Motala kommun".. Fy vad jag har längtat efter den skylten! Snart får jag krypa ner under täcket i min efterlängtade säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0