Lyckorus

Jag har det så himla bra här i Norge. Det är en helt annan atmosfär här och den gör mig helt lycklig. Idag skulle Lisen tvätta o fixa lite, så jag bestämde mig för att ge mig ut på egen hand, och det är jag väldigt glad för nu, för det är helt underbart här. Och eftersom jag är själv så kan jag göra precis vad jag vill och verkligen ta mig tid att se saker :) Just nu sitter jag utanför Paddy's Irish pub och lånar lite wifi. Är väldigt glad att jag hittade internet här, för jag är rätt trött på McDonalds nu eftersom vi spenderade en hel del tid där när vi var i Gjövik innan :p

Det har varit lite mulet idag, men nu skiner solen och det är jättevarmt, så jag ska slänga av mig min Axels Tivoli- jacka och ta en glass någonstans innan jag går tillbaka till tivolit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0