<3

Jag borde inte sitta här. Klockan ringer kl. 7 imorgon bitti, och sen väntar en lååång dag med shopping :) Har en del att fixa innan jag kan sova också, så det är nog bäst att sätta fart. Tog ett riktigt långt bad förut.. Pappa ringde mitt i och vi pratade en liten stund, så jag satt nog i badkaret minst 2 timmar :p Nu är jag ordentligt ren och len iaf :) Efter badet skulle jag bara prata med mamma i ett par sekunder, men hon har fixat en massa nya kanaler på tvn så vi båda fastnade framför en film och blev sittandes där i 1½ timme. Såå nu är det lite bråttom om jag ska hinna göra allt innan sängdags, vill helst lägga mig innan 1.

Min vän från usa skrev nyss till mig "No one looks back on their life and remembers the nights they got plenty of sleep" Hmm.. det är sjutton i mig sant alltså. Jag tror att jag ska försöka sluta sova så mycket, och framför allt sluta sitta hemma jämt. Det är okej när man kommer in i såna här perioder och mår skit, men det är ju knappast så att jag kommer sitta där när jag är 30 år och minnas den här kvällen "åh vad skönt det va att vara hemma och bada hela kvällen" Nae, man ska ut o göra saker, skapa minnen, umgås!! När jag pratar minnen med mina bästa vänner så nämner vi oftast såna kvällar där vi inte gjort något speciellt egentligen, vi har bara umgåtts, skrattat och gjort något extra galet som satt sig på minnet. Något som Johanna och jag har skrattat åt ett par gånger är den kvällen när vi köpte två flaskor vodka och åkte hem till Carro, för att introducera henne i alkoholens värld, haha :p Sen tog vi en promenad med hunden mitt i natten och satte oss på gräset och skrattade, innan vi gick hem och la oss på köksgolvet. Så vi gjorde inget speciellt egentligen men det är ändå en kväll man aldrig kommer glömma :)

Nae nu jäklar är det dags att sätta lite fart. Som ni förstår kommer det inte att bli något bloggande förrän ev. måndag kväll. Åh, nu vill jag bara att det ska bli imorgon och jag ska få träffa min bror igen. Minns inte senast jag spenderade över 30 min med honom, och nu ska jag få vara med honom i nästan 2 dygn! :)


<3


Idag säger vi även grattis till min älskade farmor som fyller 64 år :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack du! :) Uppdaterar dock inte lika ofta som förr, men såfort jag har nåt att visa så ploppar det upp iallafall! :) Kram!

2012-04-15 @ 03:34:36
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0