Mitt rum.


Tänkte att jag skulle visa lite bilder på mitt rum. Eftersom jag inte bor på en så stor yta nu för tiden så får jag verkligen försöka göra det bästa av saken och få in mycket grejer på liten plats :P


Såhär såg det ut när jag kom hem från tivolit förra veckan. Bäddad säng och nytvättade kläder i en hög.. har jag inte världens bästa mamma?


Såhär ser det ut på mitt skrivbord just nu. Ändrade om lite där igår när alla Ullareds-grejer skulle upp :) Jag vet att det är väldigt tjejigt och rosa, men jag kan verkligen inte hjälpa det.


Mina fina hyllor.


Har kommit på att allt i mitt rum går i grönt o rosa. Det rosa är ju inte omedvetet precis, men det gröna vet jag inte hur det har kommit in i bilden. Jag tycker bara att dom två färgerna är väldigt fina tillsammans :) På bilden är mitt förkläde :P jag är en riktig liten kärring!


Sängen.


Fina bordet :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0