Kaos.

När jag åker till frankrike i Juni tänker jag tillåta mig att bara ta en paus från allt som livet innebär och bara njuta och finnas till. Jag trodde att det skulle bli lugnt o skönt den här våren. Att jag bara kunde bry mig om mig själv, spara pengar, njuta av tillvaron och leva livet. Men nej. Det är sånt jävla kaos på alla plan just nu.. Jag är så psykiskt utmattad av allt skit hela tiden, så snart skippar jag det här. Snart sätter jag mig i sommarstugan och klipper alla band till verkligheten alltså, haha :P Läste nånstans att det var så Loreen som vann melodifestivalen hade gjort innan hon medverkade i tävlingen, för att bli hundra procent medveten om sig själv och vad som händer runt omkring. Efter att i tio dagar varit helt isolerad från verkligheten hade hon åkt hem och varit vaknare än någonsin sa hon. Och det kanske stämmer, jag vet inte. Svårt hade det nog varit de första dagarna, men sen tror jag att det hade varit otroligt skönt.

Nu kan jag inte hålla mig längre. Så fort mamma och Kjell kommer hem med några nya ägg så tänker jag testa alla mina nya bakgrejer jag köpte i Ullared och baka både Macarons och cupcakes :) Annars står bara plugg, ett långt bad och lite tv-tittande på schemat. En lugn onsdag alltså, det behövs med allt kaos runt omkring :)


I helgen befinner jag mig här igen :) Så jäkla härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0