Utvilad :)

Jag vaknade av mig själv redan kl. 12, och kände att det får vara tillräckligt med sömn. Jag vill inte sova bort hela måndagen och vända på dygnet igen. Jag känner mig automatiskt mycket piggare efter ett natt i min egen, mjuka säng. Snart blir det en dusch, lite mat, packa upp och därefter BAKNING, haha. Visst att jag alltid känner för att baka när jag är hemma, men nu när jag var iväg var det helt otroligt. Bara för att man inte kan baka, så vill man baka ännu mer. Sen gick jag lös i alla bakhyllorna i Norge också (lite smånördigt sådär..), så jag har med mig en del nya grejer hem som jag måste testa :)

Ikväll blir det restaurang och majbrasa i Skänninge med lite av min familj och släkt, det ser jag fram emot :) Skönt att komma hem och känna att det händer lite saker. Såg att jag hade fått ett paket och en tidning under tiden jag var iväg, så när jag får lite tid över idag tänkte jag testa det nya och lägga mig o läsa en stund. Rena lyxen ju.

Ska även försöka lägga in alla bilder ikväll också, så stay tuned så bloggar jag mer sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0