Ja, jag tycker faktiskt att jag är bättre än dig.

Idag har det varit en extra lugn dag här med en lunch på stan och lite chill i skuggan med glass och en bok. Åt jättegod lunch på en mysig uteservering på torget; grönsak-och ostpanerat kycklingbröst med potatisgratäng, sallad och tomatsalsa. Skitgott var det :) Ibland måste man ju unna sig lite extra god mat för att orka i värmen. Annars blir det mest mackor med mjukost och nudlar här, eftersom vi lever "The simple life" så att säga :p Nu är det bara tre dagar kvar här på Öland, sedan åker vi vidare till Tingsryd. Känns inte som att den staden har så mycket att erbjuda, dock verkar det vara en rätt stor marknad och en bra plats för tivolit (sökte runt lite på Google), så det blir nog bra det med :) Om ca en timme ska jag gå och fixa mig lite nudlar, öppna en cider, snacka lite skit och därefter få krypa ner under täcket, det ska bli så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0