Nu bär det av igen!

Från och med nu kommer det bli mycket mer bilder i bloggen, och lite mindre text. Jag vet själv hur trist det är att följa bloggar som bara består av dagliga noveller dag ut och dag in, så jag tänker inte bli en av dem. Har även hittat en trevlig app där man kan göra fina kollage, vilket gör det enklare och roligare för mig att visa bilder för er. I Frankrike tog jag närmare 1200 bilder, och dessa håller jag på att rensa bland, och redigera nu. Förhoppningsvis kommer dom upp på facebook imorgon innan jag drar iväg, annars får ni vänta tills mitten på augusti. Jag ska nämligen vara borta i 3-4 veckor nu :) Äntligen får jag känna på det riktiga tivoli-livet och inte bara pendla dit och hem varje helg. Om en vecka får jag åka lastbil mellan Landskrona och Karlshamn, och veckan efter det väntar en lång resa från Karlshamn till Nyköping. Jag älskar att åka lastbil, speciellt nu när jag har mina bärbara högtalare till mobilen :) Hoppas iaf att dom kommande veckorna på tivolit kommer bli roliga och händelserika, precis som tidigare år. Vi hörs när vi hörs ;) Nu blir det The big bang theory, precis som "förr i tiden" :)


Ett smakprov från Frankrike :) Bilden är tagen i Bayeux,
och det är gänget som sitter där och äter en "brunch" :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0