Öland

Har försökt logga in på bloggen säkert 50 gånger de senaste två veckorna utan att lyckas, men sen märkte jag att mitt surf höll på att ta slut, så jag ringde och fixade 3gb extra, och nu fungerar det utan problem :) Har haft två helt fantastiska veckor ute på vägarna, så det är himla synd att jag inte har kunnat logga in och delat med mig av lite som hänt. Men här kommer ett par bilder från de två senaste dagarna på Öland iaf :) Det är helt underbart här. Vi har sol hela tiden, går på stan, äter god mat, snackar skit, dricker drinkar osv. Ikväll ska vi till stranden här bredvid och grilla lite hela gänget :) På måndag åker vi vidare till Nyköping, och om 1,5 vecka åker jag hem till Motala igen för att flyga luftballong med familjen. Efter det har jag faktiskt ingen aning om vart vi ska, den som lever får se helt enkelt :) Vet iaf att jag ska till Göteborg två gånger under augusti månad. En gång den 15:e för att gå på arbetsintervju, och en gång i slutet på månaden för tandblekning :) Älskar verkligen när man kan resa runt på det här sättet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0