En lång natt.

Klockan är 4 på natten och jag är fortfarande vaken. Har prickat av hela min to do-list, men håller fortfarande på med fördjupningsarbetet i psykologi som ska in om 9 timmar. Jag valde att skriva om Perceptionspsykologi, vilket faktiskt är väldigt intressant. Nu har jag inte så jättemycket kvar, sen får jag äntligen gå och lägga mig! Fy tusan vad skönt att jag inte börjar förrän 13.00 imorgon. Dock har jag ju en hel del att göra imorgon förmiddag, men jag får ju ändå sova ett par timmar inatt :)

Glömde skriva förut att jag har fått flera sår i min hårbotten. Det syns inte, men det känns skitläskigt. Igår när frisören sköljde ur blekningen ur mitt hår så sa hon "oj, hårbotten tog visst lite stryk".. och visst, ont som fan gjorde det under tiden blekningen satt i, men inte trodde jag att jag skulle få en massa sår :P Hoppas det läker snabbt, för det är faktiskt ganska obehagligt. Mamma och kjell gav mig en rosa keps (sån på bilden) idag, så den ska jag ha i frankrike för att skydda håret från solen lite :)

Nahe, nu ger jag mig in på sista refrängen av det där jäkla arbetet. När MacGyver börjar på tv:n så är det ett tecken på att det är dags att gå och lägga sig snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0