Keep it simple.

Ny design. Jag är trött på puttinuttiga saker, rosa, blommigt, rosetter... (När det kommer till verkliga livet och mitt rum så tröttnar jag aldrig på sånt, men här i bloggen blev det lite too much.) Så nu kör jag på så enkelt och "tråkigt" som det bara går. Det räcker såhär, för stunden iaf. Mer fokus på text och bilder.

Idag har det gått segt här hemma. Jag borde sätta fart egentligen, för om 28 timmar går bilen mot frankrike, och jag har en hel del att fixa innan dess. Det är bara det att jag känner mig inte helt hundra i kroppen, så det enda jag känner för är att ligga i soffan och chilla. Dock måste jag nog sätta fart nu om jag inte ska få det allt för stressigt imorgon. Har ett fördjupningsarbete i psykologi att göra ikväll med. Usch, jag hatar när man har såna här sega dagar. Allt känns så meningslöst och tråkigt.. och egentligen borde jag inte känna så, för mitt liv är allt annat än meningslöst och tråkigt för tillfället. Om några dagar sitter jag ju för sjutton och blickar ut över medelhavet! Hur underbart låter inte det?

Nae, nu ska jag skriva klart min to do-list, och sen är det dags att börja pricka av den. Jag ska försöka hinna skriva ett inlägg till innan jag lämnar sverige, sen får vi se hur mycket jag kommer kunna skriva här i bloggen dom kommande tre veckorna. Det beror helt på om jag hittar wifi på nåt ställe här och där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0