Seg lördag.

Dra mig baklänges vilka människor det finns! Just nu känner jag mig både arg och besviken, och sen kan jag inte sluta skratta heller, för jag får verkligen inte in i mitt huvud hur man kan bete sig sådär. Men för att inte skriva ut för mycket i bloggen så nöjer jag mig med att skriva; Fy fan vad jag är glad att jag är jag, och att jag faktiskt har en hjärna!

Efter en lång, rolig och väldigt varm natt bestående av en hel del nördande så vaknade jag upp o kände mig rätt seg. Stannade i sängen till typ 5 (det är inte okej när det är såhär fint väder ute!), och bestämde mig sen för att stanna hemma ikväll. Jag behöver ta det lugnt och vila upp mig inför kommande helger, och framför allt får jag inte bli sjuk nästa vecka när jag har tusen prov och ska till Stockholm :)
Så just nu går jag runt i pyjamasen och håller på att laga kvällsmat. Det blir klyftpotatis, kantarellsås och Cordon bleu. Mamma och Kjell har städat på balkongen idag, så ikväll ska vi äta där ute :) Jag älskar när det går mot varmare tider!

Ska skicka ett sms till Johanna nu och kolla om hon har tid för en promenad imorgon. Det är inte promenaden jag är ute efter, utan en människa med hjärna som man kan prata med OM dessa människor utan någon som helst hjärnkapacitet. Haha, ne nu ska jag inte vara sån.. Men som sagt, tur att jag är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0