Världens händelserikaste liv.

När jag kom hem så stank det så mycket rök i lägenheten att jag fick för mig att det brann nånstans innan jag insåg vad det var. Egentligen är det ju så att man SKA kunna röka under fläkten om man vill, så antingen måste hon röka såna enorma mängder eller så måste det vara något fel på systemet. I vilket fall som helst tänker jag inte stå ut med det längre så nu har jag ringt Platen. Dom skulle komma hit nån dag snart :)

Sen jag kom hem har jag bara suttit här och läst bloggar. Det har inte funnits tid till det på länge så jag kände att jag behövde läsa ifatt lite. Jag har en länklista med typ 30 bloggar, men det är ungefär 5 av dom som jag är helt beroende av. Dessa tjejer är så extremt motiverande och inspirerande så det är inte sant.. Varje gång jag läser någon av dessa bloggar så vill jag antingen ut och springa eller lägga mig i sängen och planera nya drömmar/mål, haha. Jag antar att det är det som kännetecknar en riktigt bra blogg. Och det är ju mer än man kan säga om min blogg för tillfället.. Mitt liv är så händelselöst just nu, så ni får stå ut med dessa tråkiga inlägg med mest en massa gnäll och annat skit.


Bild lånad från Ulrikke Lund. En av tjejerna som jag nyss nämnde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0