Datorförbud.

Den här dagen har varit bra, men den kunde ha blivit betydligt bättre. Jag fick iaf träffa farmor, farfar, mormor och morfar, och det var ju väldigt trevligt :) Vi har suttit ute på balkongen hela kvällen, ätit god mat, fikat och bara pratat en massa skit. Det var dåligt väder på förmiddagen, men kvällen blev otroligt fin. Efter att dem åkt hem la jag mig i badet och gjorde mig ren o fin inför morgondagens bröllop :p Jag ska faktiskt stänga av datorn när som helst och krypa ner i sängen, mår inte alls bra. Jag blir så otroligt ledsen och besviken på vissa saker, så jag går runt och känner mig rätt nedstämd till och från. Men men, snart åker jag iväg igen och då ska jag unna mig själv att bara släppa ALLT skit här hemma och bara njuta av tiden.

Jag känner att skolan har hamnat lite efter nu när jag har varit i Norge, så från och med nu stänger jag ner datorn i ca. 1 månad fram över. Ska försöka blogga, kolla facebook och använda mailen bara nån enstaka gång per dag genom mobilen bara, för jag känner att jag måste prioritera rätt saker just nu, och jag får faktiskt inte speciellt mycket skolarbete gjort när jag har facebook och bloggar på datorn bredvid skolböckerna. Finns det tid så kanske jag sätter mig här en stund och skriver ett par blogginlägg, men från och med nu kommer iaf skolan komma i första hand. Jag har börjat sova väldigt dåligt bara för att jag är stressad över hur jag ska hinna med allt. Det skulle ju vara väldigt skönt om jag kunde åka till frankrike om en månad och känna att precis allt är klart här hemma. Det är mitt mål.

Så nu vet ni att det kommer bli rätt så få blogginlägg i framtiden, men jag ska försöka hinna med ett per dag iaf :) Godnatt!


Fyra nya böcker som jag fick hem för ett par veckor sedan :) Snacka snyggt av Elaine Eksvärd började jag på idag, dom andra tre ska jag försöka hinna med när jag är i Norge i två veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0