Onsdag, mot Norge.

Då var dagen här. Om några timmar (jag har egentligen inte tid att sitta här..) går bilen mot Norge igen. Fy vad roligt det ska bli. Om jag blir lycklig av Lillehammer så är det ingenting mot hur jag mår i Trondheim.. det är helt jäkla underbart där uppe. En hel vecka ska jag få spendera i staden, varav 2½ dag är ledig, hur bra låter inte det? Vi ska hinna med en födelsedagsfest, många promenader in till stan, kanske en grillning och många sena kvällar med skitsnack vid vattnet! Hoppas på fint väder bara.. Vi har haft tur med vädret de senaste tre åren, så jag hoppas att det blir likadant i år.

Angående Tradera-lurendrejeri-grejen som jag skrev om för ett par dagar sedan, så finns det en person som jag är så enormt irriterad på för tillfället. Den första konflikten har löst sig, och jag hoppas att det paketet dyker upp här hemma idag. Men den andra konflikten känns helt omöjlig att lösa. Personen är så blåst!! Jag skrev ett mail till människan igår där jag förklarade att paketet inte dykt upp än och att det är asdåligt för att jag blev lovad att det skulle komma redan i fredags, och sen får man svaret "är du säker på att det inte kommit? Dom andra som jag lurade fick sina paket idag (tisdag) så det borde du med fått" Är du helt störd på riktigt?! Vem skriver så? För det första så VET jag väl om jag har fått paketet eller inte. Jag låter ju inte paketet ligga oöppnat, innanför dörren och går o skriver ett mail där jag förklarar att det INTE kommit. Herregud.. man blir ju rädd på riktigt. Jag får väl helt enkelt börja inse att jag gått miste om dom där hundralapparna.

Nae nu ska jag inte reta upp mig igen :p Det här är en bra dag och jag ska ha jäkligt roligt. Det är lika bra att jag sätter fart nu så att jag inte behöver stressa. Ska försöka blogga så mycket jag kan.. Om jag inte minns fel så har vi wifi på tivoliplatsen! Puss!



Update:
Jag fick ett paket på posten idag. Inte från den första konfliken, utan från den blåsta människan i konflikt nr 2 som jag skrev om ovan. Problemet är att jag fick helt fel grej, haha. Ibland undrar man ju om vissa människor ens har några hjärnceller? Om man vet att man har strulat till det, och vill göra rätt för sig och skicka en vara till en person som man lurat på pengar, då ser man väl för fan till att det åtminstone blir rätt grej man skickar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0