Veet

Eftersom jag är en buzzador så fick jag chansen att testa roliga produkter från Veet denna månad. Det kunde inte komma lägligare eftersom jag har en refaraon närmar sig och jag hade planerat att gå till en salong och få kroppen vaxad annars. Nu fick jag grejerna hemskickade och kunde göra allt i lugn och ro. 
 
När jag hade praktik på en skönhetssalong för några år sedan fick jag lära mig att vaxa, jag hade ett par kunder och tyckte att det var riktigt kul. Sedan började jag stylistprogrammet och fick fördjupa mina kunskaper ytterliggare, så jag kan en hel del om sånt här egentligen. Jag har aldrig testat Veets vaxer tidigare, utan kört med deras hårborttagningsspray, men grejerna som jag fick hem var något helt annat. Det här är ett vax som du värmer upp med hjälp av elektricitet och sedan rullar på kroppen, precis som vaxerna som vi hade på salongen! Det gick smidigt, det blev inte kletigt och smärtan var inte alls obehaglig! Jag kommer garanterat köpa refillers till min behållare framöver :)
Hör av er till mig om ni vill få ett prov, eller om ni själva är intresserade av att bli buzzadorer!
 
Jag bloggar via mobilen nu, bilder kommer upp när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0