Dainty Design !

Haha, nu önskar jag att jag hade en fungerande kamera :D
Sitter här med en utav ansiktsmaskerna som vi fick i goodiebagen.
Jättebra ansiktsmasker från Dainty Design : )
Det är som en våtservett, formad efter ansiktet,
med olika egenskaper - den jag har nu heter All in one Collagen mask.
Måste beställa hem ett par till !
Dock ser man väldigt rolig ut när man har dem på sig, haha..
Får visa bild på mig och masken vid senare tillfälle :D

Här kan man hitta en kampanj - där du som nyregistrerad kund
får beställa en ansiktsmask för bara 1:-.. Värt att testa, eller hur? ;)

image1958


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha fick sån av min moster:D

2007-11-27 @ 15:20:03
URL: http://karulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0