Alone.

Fredagkväll. Tråkkväll.. Jag kunde varit iväg o festat o hållt på nu om jag ville det.
Men njaa, det är skönt o vara hemma..
önskar inte att jag var någon annanstans än här vid min älskade dator : )
Förra helgen blev too much, så en hemmakväll med familjen är inte så dumt.
Vi har ätit fläskfilé o pommes o kollat på tv tillsammans, mysigt är det.
Varit en ganska okej dag idag faktiskt, pratat extremt mkt i telefonen
eftersom datorn har varit iväg på lagning, så då ringer jag till alla istället :P haha.
En orsak till vrf mina telefonräkningar ligger på runt 1000:- i månaden.

De flesta är iväg o festar nu, så gaanska tråkigt måste jag ju säga att det är.
Funderar på om jag ska gå o lägga mej i min säng resten av kvällen o kolla på filmer
o sen somna skapligt tidigt. För imorn ska vi upp tidigt o åka till stan,
sen ska jag städa o fixa i mitt rum, med det nya databordet o sådär.
Så det blir mkt jobb, bra om man är utvilad : )

waah, min mage mår inte bra alltså.. godis o glass o jag vet inte allt :P
Inte bra. Jag som skulle sluta med svullandet, men nej nej.
Iofs är det ju fredag, då får man vara lite stygg.

Btw ska jag sluta använda bruna linser efter nyår har jag bestämt,
har haft bruna ögon i 3 år nu o jag känner att det är dags att visa mina vanliga blåa ögon.
Dom är ganska fina egentligen, men det är ovant o se mej utan linser.
Vi får se hur det blir.

Nu --> sängen. Trevligt helg.
Puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0