Tooorsdag !

Usch, sov till klockan 1 idag. Skönt är det, men jag gillar inte att sova bort halva dagen.
Så det första jag fick göra när jag vaknade var att äta middag.
O nu sitter jag här, slappar lite o funderar på vad jag ska göra idag.
Ingen aning faktiskt.. Kanske åka o sola med Julia?
Vi får se hur det blir : )
Allt verkar gå fel för mej o min familj just nu. Usch, jag gillar inte det här.
Inga pengar har vi om jag ska vara ärlig.
Vi har levt lyxliv nu så när räkningarna skulle betalas blev det inga pengar över
haha så smart alltså.
Ingen färgning o klippning för mej imorn alltså,
det får jag vänta med tills vi kommit på fötter igen.

Aja, blev tydligen solning med Julia.. nu redan, haha.
Stressigt.
Men skriver mer sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0