Fars dag updates.

Ooh min mage ! vilken dag. herregud..
varit hos mormor o morfar o fikat - mackor, tårta, glass o jag vet inte vad.. Det var ganska trevligt iaf,
träffade maja o sonja, morfars systrar, som jag inte träffat på länge. oså fick jag paket av dom eftersom jag fyller snart :P yehey.
O sen träffade jag mina kusiner också, johanna o julia - dom bästa :)
så coolt är det, dom växer så fort.. börjar bli så stora ! haha nu låter jag som värsta gamla farmor,
men de är sant faktiskt :P Johanna är nästan jämngammal med mej snart, då kan vi gå ut på pubben tillsammans osv :) längtar tills den tiden. Hon är som en syster till mej nu :) ehe

hm sen åkte vi till farmor o farfar också, och åt korv, all denna mat hela tiden ;S
träffade mina kusiner - emilia o gustav, som jag inte träffat sen i augusti nån gång..
inte klokt vad tiden går fort ! sen blev det iaf massor bråk mellan pappa o hans bror så då åkte vi därifrån.
Åkte runt lite i stan o kollade läget o sen hem :)
läste lite SOLO tills mamma ropade o sa att det var nåt fel med kaninen,
jag kollade lite på henne o det såg inte bra ut. Så mamma ringde veterinären som fick komma till oss
hon undersökte osv o det visade sej att vår kanin - bääs som hon heter, höll på att skita ut sina egna tarmar :S hmm. wierd.
det fixade sej iaf sen, veterinären tröck in tarmarna igen (hahahha, synd om bääs, men seriöst jag dör).
Trevlig veterinär också :) Bääs mår bra nu iaf, lite förstoppad bara o bedövad där bak men annars är det lugnt ;) den här lilla händelsen kostar oss bara 800kr. ooh.

aja, o sen har vi fått virus också.. så man sitter här o försöker skriva ett vettigt blogginlägg o helt plötsligt kan det hoppa upp nån trevlig reklamruta med massor nakna personer som har det lite mysigt tillsammans, haha. Blir så trött på skiten ibland :P

Men jao, mkt mer har väl inte hänt idag.. kollat på parlamentet bara :) lika roligt som vanligt.
Och nu ska jag väl sova, skola imorn så.. sovmorgon iaf ;P gött äre.
efter skolan får vi se vad som händer.. plugga? blir väl så.

Puss o gonatt.

tomorrow and forever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0