Fredagkvällen :)


Då har man kollat klart på Idol nu då. Mysigt o ligga nere i soffan med mamma o pappa, händer inte ofta nu för tiden :/ tyvärr. Åt lite vindruvor också, ganska så nyttig har jag varit idag faktiskt =) duktiga maddson.
Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för att Cissi åkte hem? :S jag är iaf glad att Markus, Snygg-Erik o Johan är kvar, det är huvudsaken :)
Hmm vad händer nu då? sängen maybee? Min bror ska ju ha datorn nu så..
mjo det blir nog så, ska gå o tvätta bort sminket o sen lägga mej o läsa min nya SOLO tidning innan jag somnar :) Bra dag idag, förutom vissa smågrejer.. men men, så är det :)

Imorn blir det att gå upp ganska tidigt, familjen ska in till stan vid 12 tiden och fika lite :)
sen ska jag försöka få mamma att köpa nåra fina smycken till mej som jag såg idag..
o kanske ett par nya tights eller så :P vi får se.
Efter det ska vi hem o mysa lite har pappa bestämt, haha :P
ligga i soffan, äta marängsviss o kolla på Pirates of the caribbean 2 hela familjen :) kan ju bli kul..
på kvällen blir det troligen Heggson. Ska sova hos honom tror jag :) var ett bra tag sen jag träffade honom nu så.. saknar han ju såklart. Undrar om han saknar mej? :/

Njaa, nu blir det sängen. brorsan tjatar..
Puss o gonatt :)

Kommentarer
Postat av: stilpoliserna

din blogg e skön, kolla in min. Jag e ny i branshen
Upskattar tips;)

2006-11-11 @ 01:14:43
URL: http://superanti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0