Jobbiga jag.

Skönt att vara sluta skolan så tidigt , redan vid 2 eftersom jag inte har någon idrott.
Men oh vilken jobbig skoldag, sovmorgon - kommer försent till första lektionen som vanligt,
lunch - äckelmat, o sen data i två timmar.
Inte många lektioner iofs, men jobbiga därimot, bara genomgångar o skit. usch
Aja, nu är jag hemma iaf :) Vad händer idag då.. hmm, nu först ska jag installera min cam här på pappas dator, sen städa rummet o ja, vad mer.. tror inte det blir o åka till Heggson idag iaf, det orkar jag inte.
Så det blir nog bara o slappa framför tvn o datorn hela kvällen, kanske plugga endel också - om jag orkar :P

mjau, men nu ska jag hämta camen :)

update later. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0