Lööördag !


Jaha, då var lördagen också över snart då =) min bror o jag är ensamma hemma eftersom mamma o pappa är på kusinträff. Vi ligger i deras dubbelsäng o spelar bingolotto :P haha mysigt, o ganska så roligt också faktiskt.
Skönt att vara hemma ikväll, det blev ingen fest hos jimmy kamel, han mådde för dåligt.. hade druckit, ja va ska man säga - lite föör mkt igår. Hade inte slutat så bra för honom, men jaoo.. ska man dricka så mkt så får man nästan skylla sig själv :P
Jag hade mkt roligt igår iaf :) fast mådde ju mindre bra när jag vaknade imorse, sovit dåligt under natten o min hals var helt svullen o febern var tillbaka =/ ooh så trött jag är på skiten.
men mamma blev orolig o ringde vårdcentralen, så vi gick dit för 3:e gången.. o nu fick jag äntligen pencilin (stavning?) så förmodligen är jag bra tills onsdag eller så iaf :)
varit borta 3 veckor från skolan nu, åt helvete är det. ligger asmkt efter o inte pallar jag o plugga heller =/ aja, får bli ändring på det nu.
Hmm vad har hänt mer idag då.. suttit vid datorn, ätit massor (usch, gått upp massor kilo också, hatart :/ )
sovit ganska så mkt, kollat på film - Den galna professorn 2, haha så rolig ! ;D
o annars har det inte hänt något. ganska slappt.. men de är bra det, då hinner min kropp vila upp sig lite när det snart är dags för skola igen :)

Imorn blir det väl mest o vara hemma också, ska plugga, städa, duscha o bara slappa lite :)
måste ta tag i mitt liv nu faktiskt.

aja, nu ska jag gå tillbaka till sängen o varma täcket. hatar att det ska vara så kallt hela tiden.
hatar vinter =/
faast snart fyller jag ju också, o det är bra :) need money.
blir frisör, ny piercing, jacka, skor, nya linser, nya jeans osv ;D yeah.
jaja, pusshej :)

miss you babe.

108460-37
1. Jag o Carro |    2. Jag, heggson, Kit o Carro på stan igårkväll :)

108460-33

Denna vill jag ha ! Ooh. Finns hos Asos.



Mobilstrumpa och nya linser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0