My fucking life.


Waah ! otroligt jobbig dag idag.
Har mest suttit här vid datorn hela dan faktiskt.. finns inte mkt mer o göra.
Blev stort bråk förut, när mina föräldrar kommer hem.
Pappa började skrika på mej för ingenting - börjar vänja mej vid det nu.
Sen tjafsade vi. Pappa... vad ska man, anföll mej. Han slog mej i ansiktet - det har han aldrig gjort förut.
Det slutade med att alla i familjen vörjade gråta. Hmm.. alltså jag hatar verkligen att vara hemma.
O den här helgen ska mamma iväg på spa också, vet inte hur jag ska klara mej ensam hemma med pappa och martin ;S tur att jag har mkt planer för helgen.
Pratade i telefon med Jimmy kamel också ett tag förut - det fick mej på bättre humör iaf :)

Jao, det var Torsdagen det. Och inte har jag klarat av att börja mitt nya liv idag heller, haha.
åt helvete är det.

Aja, jag ska väl sova nu.. klockan är halv två.
Blir ingen skola imorn iaf, har bara 3 onödiga lektioner. O Denice ska inte heller till skolan så..
det blir att vara hemma o duscha o sådär, fixa lite inför kvällen :)
Säga hejdå till mamma också som ska vara borta hela helgen, ooh...
men men, de löser sig.

Puss o gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0