Tooorsdag !


Godmorgon (Eftermiddag.. ?)
har suttit vid datorn ett bra tag nu o läst andras bloggar o annat roligt.
Hittade den här söta
http://www.shopintuition.com/product.asp?pid=14675&catid=150&parentid=19&WebCategoryParentID=29&onCategoriesPage=1

Ooh en sån vill jag ha, ska försöka hitta någon som vill beställa en likadan, så att vi kan dela på frakten.
Eller ja vet inte, hur mkt kostar den egentligen om man gör om det till Svenska kronor? inte så bra på sånt där..

hmm vi får se, idag blir det troligen inte heggson iaf.. nu ska jag skriva klart här tänkte jag, sen städa, duscha, äta frukost - god smoothie, framför Tyra banks show.
Sen tror jag att jag ska storstäda lite i badrummet bland mitt smink o sådär.
Annars vet jag inte riktigt, men har jäkligt ont i halsen just nu så jag orkar inte hålla på o fara runt en massa.. tråkigt är det.
blir väl plugg sen antagligen, finns inte mkt annat o göra när man är sjuk, plus att plugga behöver jag göra.. ligger efter ordentligt. vet inte ens om jag kommer klara att ta ifatt allt :/ fyfan.
aja, vi får se hur det blir..

byebye for now.

All I want for Christmas is you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0