Bye bye ugly thing !

Ganska sämst dag idag faktiskt : / mår inte speciellt bra.
Gjorde en ny blogg förut, där jag kan skriva allt privat, känslor och sådär.
Jag kan inte skriva sånt här när det är så många jag känner som läser.
Den nya bloggen finns på en helt annan bloggsida, med ett helt annat namn.
Jag hoppas ingen hittar den än på ett tag ;)

Imorse vaknade jag vid halv 10 av att Kit ringde : ) Jag hade sagt åt honom
att ringa och väcka mig så att jag inte sover bort hela dagarna.
Dock fick jag inte mkt gjort för det.. Jag satt mest framför datorn hela dagen.
Klockan 3 åka jag, martin, mamma, linda och morfar till stallet : )
Tog in hästarna och gav dom mat som vanligt..
Sen åkte vi till Borenshult o köpte mjukglass ;) mums.
Annars har det inte hänt så mkt idag.. men nu har jag massor att göra !
Ska duscha, eftersom jag luktar häst, och därefter ha lite hemmaSpa,
sen sola, städa, äta lite.. o sen kolla på Desperate housewifes ikväll : )
Får se om Kit kommer ikväll o sover hos mig. Vi får se.

Aja, ska sätta fart nu så att jag hinner färdigt  : )
Pusshej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0