Freeedag !

Hej, jag har ont i magen! Den här dagen kan man sammanfatta
ungefär såhär: mat, mat, mat, ännu mer mat.. och så lite glass till det !
Fredagen började med en varm dusch, efter det gjorde jag mig iordning
och sen bar det av till mormor och morfar för att äta middag : )
Mycket trevligt. Dom bjöd på Lax och färkpotatis, apelsinsoppa till efterrätt
och två glasstårtor efter det ! Haha, då förstår ni kanske vrf jag har ont i magen?
Behövde inte äta någon kvällsmat ikväll iaf ;)
Resten av dagen har jag bara varit hemma. Kollat på film med familjen,
Suttit vid datorn o varit social på msn + letat sponsorer till Bloggträffen : )
Ser att bli en väldigt lyckad träff ! Jättekul ju, längtar massor.

Jag märker att jag har vänt på dygnet igen också : /
usch, det är jobbigt när man inte kan sova innan 3 på nätterna.
Nu blir det ändring på det Maddie!
Ska gå upp vid 9 imorn så att jag är trött på kvällen sen ;)

Imorn ska jag ev. träffa Kit eller Sara på dagen,
sen på kvällen kommer släkten till oss och äter påskmat osv : )
Kommer nog bli en rolig dag !

Aja, ska lägga mig o kolla lite på Jay Leno nu..
Sov gott, och Glad påsk ;) Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0