Valborg-planer !

Japp, det börjar ju närma sig valborg nu : )
Inte klokt vad fort tiden går ! April har verkligen rusat iväg.

Jag ska upp till Deje i Värmland under valborg, längtar massor!
Jag, Kit, Ywonne och Robin får skjuts av Jimmy kamels mamma
nu på fredag, sen ska vi bo i Jimmys studentlägenhet där uppe
tills på tisdagen, då vi åker tåg hem : ) Ooh !
Kommer bli mkt festande, grillande, slappande..
och det bästa av allt - få vara med Kit i 5 hela dagar :D

Vad ska ni göra på Valborg då? : )

Kommentarer
Postat av: emma

inget planerat mer än att jag tror jag och älskling ska kolla på när mamma och pappa åker motorcykelparaden i Skänninge och sen blir det väll fest i Motala:)

2007-04-23 @ 07:20:17
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Honeydew

Jag ska faktist INTE festa på valborg som alla andra :P Jag ska myyyyysa med min familj ist.

2007-04-23 @ 23:50:33
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0