♥ Efter regn kommer solsken..

Idag har verkligen inte varit någon bra dag.. vaknade tidigt imorse av att mobilen
ringde, hade tydligen glömt att stänga av alarmet! Mådde skit, drack massor vatten
o sen gick jag tillbaka till Kit i sängen o somnade om.

Vid 11-12 vaknade vi igen.. då åt vi frukost med familjen. Det blev rostade mackor,
oboy o ägg
- idag orkade jag verkligen inte vara nyttig !
Mamma hade bakat muffins och kakor, så jag tog några sånna också.
Efter vi hade vilat ett tag och gjort oss iordning åkte vi till McDonalds o
köpte glass, eftersom det här var sista dagen på sommarlovet.
Åkte ut till farmor o farfar och hälsade på också, men då somnade
jag i soffan direkt :D Sen åkte vi hem, kollade på tv o slappade massor..

Vid 7 åkte Kit till restaurangen o jag åt mat med familjen : )
Nåt mer har det inte hänt idag.. har mått skit så jag har inte orkat göra nåt.
Vet inte riktigt varför jag mår såhär dåligt.. men jag har så mycket att tänka på
just nu - skolan, här hemma, mig själv o mitt liv + att jag fick veta att morfar är på
akuten idag.
Det är ju roligt, precis vad jag behövde.
Dock är det bara en mindre operation han ska göra.. så mamma sa att vi inte
behövde vara oroliga. Tur det, jag vet inte vad jag skulle göra om det hände nåt
med morfar : /

Klockan är halv 11 nu så jag ska fixa lite inför imorgon, o sen sova..
Mamma o pappa har tider för mig o min bror när vi går i skolan - halv 11 måste vi
gå bort från datorerna, och 11 ska vi ligga i sängen.
Så fram tills jag fyller 18 är det väl bara göra som dom säger.. ;)

Imorn blir det skola som sagt.. delade känslor, ska bli kul, men ändå jobbigt.
Ska gå med folk som är 2 år yngre, och jag är rädd för att hälften är fjortisar : /
Usch. Ingenting kommer bli som förr..
Efter skolan blir det stan med Johanna : ) Sen kommer Pernilla till oss
på eftermiddagen för att fira min bror, som fyllde för en månad sedan.. haha :D

Aja, måste stänga av datorn nu..
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

vi hade med de tiderna eller tio skulle datorna vara avstängd men både jag och min syster är kvällstrött så vi gjorde som mamma och pappa sa om vi inte hade sovmorgon för då fick vi sitta till elva :) men tycker det är bra att föräldrar sätter lite gränser på barnen :)

2007-08-20 @ 08:09:17
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0