♥ Norrköping :D

Nu åker jag till Norröping o träffar Johanna, Emma o Tääss :D
Ska sätta i löshåret också, äntligen! Bilder kommer senare förmodligen..

Hoppas inte Lace försover sig bara,
för då vet jag inte hur jag ska komma till Norrköping..


Igår va jag hemma hos Sandra på "Sminkparty" : ) Riktigt kul var det!
Först fick vi testa rengöringsprodukterna och tvätta bort allt smink,
sen fick vi sminka oss med allt smink som fanns :D
Rosa, blå, gula ögonskuggor.. skitkul att experimentera var det.
Inte särskillt dyrt heller så jag ska nog beställa lite..
Men först måste jag kolla upp vad det var jag inte tålde!
Imorse när jag vaknade var mina ögon helt svullna och min hy var inte
den vackraste precis.
. det var ju roligt när man ska in till Norrköping
liksom : / Hoppas det går att sminka över på nåt sätt.

Igår kväll var jag i Varamon o kollade på när Kits kompisar spelade..
Träffade lite känt folk också : ) michet trevligt, yees.

Måste skynda nu, men bloggar mer när jag kommer hem ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

Skojigt. Hoppas löshåret blir bra...:)

2007-08-18 @ 14:51:52
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: eluään

Sandra är en söt prick :)

2007-08-18 @ 17:59:18
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0