♥ Slapp-söndag!

Idag har jag bara varit hemma o slappat.. den här dagen har gått väldigt
fort måste jag säga! Kit kom till mig förut, då bakade vi kladdkaksmuffins
och kollade på Linas kvällsbok : ) Helt plötsligt var klockan 9 och han skulle
åka hem.. Då satte jag mig här och här har jag suttit de senaste timmarna ;)

Slapp-söndag
, precis som vanligt..

Min förkylning börjar släppa nu iaf : ) Det gillar vi.

Nästa vecka blir kul.. imorn ska jag in till Linköping med Kits föräldrar,
gå runt lite på stan o sen äta Sushi, mums!

Och i helgen blir det kanske tältning med Carro osv,
sen Norrköping på Lördagen :D Ska hälsa på Emma, hon ska sätta i mitt löshår,
och sen blir det nog en fika med Tess och Anna också ! Kul :D

Aja, sleeptime
.. jag har ont i magen efter alla muffins : /
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: eluään

Tur att din förkylning släpper! Det gör inte min.

2007-08-13 @ 11:39:27
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0