Dagen efter..

Hej på er :) Lördag idag.. dagen efter fest. En jäkligt rolig fest !
Bästa festen det här året :D Massor känt och okänt folk samlat i en
lokal i brinken. Träffade nog 5 stycken som sa att dom läste min blogg,
haha ! Bland annat snyggingarna Idaw och Jennifer, kul att träffa er : )

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Kit kom hit imorse så vi har mest
legat i sängen och myst. Lagade väldigt god mat också - pasta med
gorgonzola/skink-sås.. mums ! Nu är Kit iväg o jobbar så jag passade
på att städa klart rummet - nu ser man faktiskt golvet igen ;)
Har lite kvar att fixa, men det slänger jag under sängen så länge, haha.

Hittade endel saker bland allt skit när jag höll på att rensa, bl.a. ett
svart nitarmband.. som jag tror att man fick med i OKEJ för X antal år
sedan :D Ser exakt ut som det från Cocoo, så det ska jag behålla.

Back to bed ! Hoppas ni får en bra kväll =)

Kommentarer
Postat av: idaw

haha heej! kul att du var där :D

2007-12-15 @ 23:49:43
Postat av: Jennifer.

Svinbra kväll verkligen. Hittade du håret? HAHA

2007-12-16 @ 16:00:03
URL: http://nogg.se/jrjs
Postat av: Anna

Ja, det var verkligen en lyckad fest! Tack för att du kom! =)

2007-12-16 @ 22:23:41
URL: http://vergeltung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0