Måndag?

Måndag redan. Helgerna går alldeles för fort tycker jag!
Idag har jag träningsvärk i hela kroppen, skönt vet jag inte om
det är.. men det känns ju att man har tränat iaf : )
Nu sitter jag här med dagens träningskläder bestående
av ett rosa linne från American Apparel, som jag älskar,
och ett par träningsbyxor som jag fått för massor år sedan, haha.
Vet inte varför, men jag känner mig snygg i träningskläder..
Eller sådär fit ni vet? :D Om jag fick önska så skulle jag se ut
som Charlotte när jag är iväg o tränar, hon ser alltid så fräsch ut.

Idag står bara träning på schemat, resten av dagen ska jag bara
ta det lugnt. Kanske plugga lite och söka lite jobb.
Är i stoort behov av pengar nu såhär innan jul!

Kollade på en film från när jag var liten förut.
När mamma, jag och pappa åkte hem till mormor & morfar och hälsade
på för första gången. Då var jag 4 dagar och bara en liten plutt, haha : )
Allt har förändras så mycket sedan dess.. Ibland önskar man att man
vore sådär liten igen, eller hur?
Inga krav, problem eller nånting.

Nae, nu ska jag hjälpa mamma med diskmaskinen och betala
obetalade räkningar. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Charming man!

Har du börjat få in julkänslan än?

2007-12-03 @ 14:57:25
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0