Läs inte.

Jag vet inte vad det är med mej, jag vet inte vad som händer, jag vet ingenting.
Otroligt trött på allting just nu.
Gråter varje dag. Även igår när jag var hos heggson.. när ingen vet.
Jag lever ett liv jag inte vill leva och jag har blivit en person jag inte vill vara.
Kommer jag kunna ta mej upp ur skiten? Det känns inte så.
Åt helvete är det..
Jag förstår inte hur den snälla, ordningsamma, duktiga tjej kunde förvandlas till detta.
Det känns som om jag bara låter tiden gå utan att göra någonting.
Tiden försvinner o snart kommer jag sitta där gammal o misslyckad.
Jag orkar inte mer.

Det är bara jag som kan ändra på allting, o förmodligen så skulle jag kunna fixa till mitt liv på
mindre än ett halvår. De är bara det att det är så jäkla svårt. Jag klarar det inte ensam.
Viserligen är jag inte ensam, men fortsätter jag som jag gör så kommer jag snart förlora
även de som bryr sig.
Pallar inte.

Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag behöver någon som kontrollerar allt jag gör hela tiden,
och kan stoppa mej när jag är påväg att falla tillbaka i gamla vanor. Jag behöver disiplin.
Jag vill börja om. Jag vill ha kärlek. Jag vill flytta hemifrån. Jag vill ha sommar.
Det är mkt man vill här i livet.. fattar inte att det ska vara så svårt.
Hjälp mej.

Jag är envis, det har jag fått efter min pappa.
Jag har bestämt mej för vad jag vill ha, o vad jag vill göra i mitt liv..
så jag ska se till att fixa det också. Med eller utan dig..


Lite tankar bara, orkar inte gå runt o bära på allt, behöver rensa ibland.
När jag läser igenom vad jag skrivit blir jag väldigt motiverad att visa alla
att jag inte är så dåliga som de tror. Jag ska klara det denna gång..


Kommentarer
Postat av: Din karulin <3

även fast vi glider ifrån varandra så finns jag här

2007-02-23 @ 01:28:23
Postat av: Din karulin <3

jag lämnar dig aldrig

2007-02-23 @ 01:28:46
Postat av: janna

jag lämnar dig aldrig heller klart du klarar av dig vi gör det tillsammans remember?

2007-02-23 @ 10:04:15
URL: http://wonderfulest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0